Pregledni rad
Sustav poticanja kao faktor razvoja korporativnog poduzetništva
Bojan Morić Milovanović
Sažetak
Ovim radom pružen je teorijski prikaz uloge i značaja korporativnog poduzetništva u suvremenim poduzećima. Prikazane su osnovne teorijske postavke korporativnog poduzetništva, objašnjena je uloga i značaj intrapoduzetnika kao nositelja poduzetničkih aktivnosti u srednjim i velikim poduzećima, te je pruženo objašnjenje sustava poticanja i nagrađivanja kao jednog od temeljnih odrednica razvoja korporativnog poduzetništva. Pri tome ukazano je na činjenicu kako bez kvalitetnog i poduzetnički orijentiranog sustava poticanja nije moguće osigurati dugoročno inovativno i proaktivno ponašanje poduzeća.
Ključne riječi
Korporativno poduzetništvo; sustav poticanja; poduzetničke aktivnosti; inovacije
Hrčak ID:
40556
URI
Datum izdavanja:
1.6.2009.
Posjeta: 4.553 *