Vijest
Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja
Puni tekst: hrvatski pdf 197 Kb
str. 211-212
preuzimanja: 325
citiraj
APA 6th Edition
(2007). Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja. MediAnali, 1 (1), 211-212. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/41365
MLA 8th Edition
"Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja." MediAnali, vol. 1, br. 1, 2007, str. 211-212. https://hrcak.srce.hr/index.php/41365. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
"Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja." MediAnali 1, br. 1 (2007): 211-212. https://hrcak.srce.hr/index.php/41365
Harvard
(2007). 'Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja', MediAnali, 1(1), str. 211-212. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/41365 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja. MediAnali [Internet]. 2007 [pristupljeno 24.11.2024.];1(1):211-212. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/41365
IEEE
"Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja", MediAnali, vol.1, br. 1, str. 211-212, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/41365. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Treći međunarodni znanstveni skup Dubrovački medijski dani
Ključne riječi
Hrčak ID:
41365
URI
https://hrcak.srce.hr/41365
Datum izdavanja:
1.3.2007.
Posjeta: 941
*