Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Oblikovanje mnijenja ili nužnost manipulacije

Ivan Tanta ; VERN


Puni tekst: hrvatski pdf 188 Kb

str. 13-32

preuzimanja: 8.107

citiraj


Sažetak

Mediji i odnosi s javnošću vrlo su bliski i to prožimanje određuje i
odnose i potrebu da se zadovolji glad za informacijama koje i jedni i drugi
oblikuju kako bi bile «jestivije» javnosti. Međutim, uloga odnosa s javnostima u stvaranju javnog mnijenja postići će punu snagu tek kada i
djelatnici u odnosima s javnošću budu odgovarajuće obrazovani, upravo
kao i medijski djelatnici koji su transmiteri PR-a.

Ključne riječi

odnosi s javnostima; javno mnijenje; komuniciranje; stereotipovi; manipulacija

Hrčak ID:

41448

URI

https://hrcak.srce.hr/41448

Datum izdavanja:

4.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 11.000 *