Izvorni znanstveni članak
Pseudodogađaj ili dvosmislena istina
Dubravka Valić Nedeljković
; Filozofski fakultet Novi Sad
Sažetak
Pseudodogađaji su u različitim jezičnim programima javnog servisa
zauzimali različito vrijeme informativnih emisija, što pokazuje da ne
postoji jedinstvena programska politika i strategija o tome što jest valjana
medijska vijest i koji povod od moguća tri (aktualni događaj,
pseudodogađaj, medijski iniciran događaj) trebalo bi i u kojem opsegu biti
zastupljen u informativnim emisijama. Nepostojanje jedinstvene strategije uočeno je u odnosu prema
predizbornoj kampanji kao i u pitanjima koja se odnose na Vojvodinu kao
geopolitički entitet obilježen multietničnošću.
Osnovna uputa za primjenu modela dobre prakse bilo bi da se na
račun sada visokog postotka pseudodogađaja ubuduće znatno poveća još
veoma mali postotak medijski iniciranih događaja, čime bi javni servis
opravdao svoje postojanje, tj. zadovoljio bi komunikacijske potrebe,
(visokoprofesionalno obrađenim raznovrsnim sadržajima), svih građana
koji žive na području gdje se gleda Radiotelevizija Vojvodine – tj. u
Autonomnoj Pokrajini Vojvodini.
Ključne riječi
transformacija javnog servisa; RTV Novi Sad; pseudo događaj; istraživačko novinarstvo
Hrčak ID:
41451
URI
Datum izdavanja:
4.11.2007.
Posjeta: 5.614 *