Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Mediji i izbori

Najil Kurtić ; Sveučilište u Tuzli


Puni tekst: hrvatski pdf 154 Kb

str. 139-148

preuzimanja: 2.015

citiraj


Sažetak

Stati na stranu medija znači priznati im zrelost, poduprijeti njihovu
slobodu i profesionalne standarde u situaciji hipertrofiranih aspiracija
mnogobrojnih kandidata, raznolikog stupnja relevantnosti i uglavnom
ograničenih resursa za neposredno komuniciranje s biračima, uz opasnost
otežavanja samoprezentacije autsajdera, koji ne mogu izdržati procjenu
vrijednosti vijesti. Naše promatranje tiskanih medija i pristranost visokog
intenziteta uočena u sva tri slučaja, upućuju na oprez. Koliko god izgledao
privlačno za ljude u medijima i oko njih ovaj pristup je podvojen, jer se iza
zauzimanja za profesionalne standarde izvještavanja može kriti i nastojanje
okoštalih i već pozicioniranih političkih subjekata da očuvaju politički status
quo i zapriječi pristup novim političkim sudionicima koji bi mogli donijeti
promjene. To je naročito moguće u zemljama u kojima još uvijek nije
završen proces tranzicije u demokratsko društvo, pa ni proces razvijanja
niza političkih raznolikosti.

Ključne riječi

izborna kampanja; samoregulacija medija; pristranost; regulatorna agencija

Hrčak ID:

41590

URI

https://hrcak.srce.hr/41590

Datum izdavanja:

4.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.359 *