Vijest
Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja
Puni tekst: hrvatski pdf 106 Kb
str. 223-224
preuzimanja: 436
citiraj
APA 6th Edition
(2007). Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja. MediAnali, 1 (2), 223-224. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/41606
MLA 8th Edition
"Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja." MediAnali, vol. 1, br. 2, 2007, str. 223-224. https://hrcak.srce.hr/index.php/41606. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
"Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja." MediAnali 1, br. 2 (2007): 223-224. https://hrcak.srce.hr/index.php/41606
Harvard
(2007). 'Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja', MediAnali, 1(2), str. 223-224. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/41606 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja. MediAnali [Internet]. 2007 [pristupljeno 21.11.2024.];1(2):223-224. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/41606
IEEE
"Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja", MediAnali, vol.1, br. 2, str. 223-224, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/41606. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Dubrovnik; medijski dani
Hrčak ID:
41606
URI
https://hrcak.srce.hr/41606
Datum izdavanja:
4.11.2007.
Posjeta: 1.127
*