Pregledni rad
Odnosi s javnostima i etički kodovi
Helena Brautović
; Sveučilište u Dubrovniku
Dragana Brkan
; student
Sažetak
Imidž odnosa s javnostima kao profesije često je nepravedno negativan, a
razlog tome je neprofesionalno i neetično postupanje nekih pojedinaca u okviru struke.
Ide se toliko daleko da se etika u odnosima s javnošću smatra oksimoronom, dvama
nespojivim i kontradiktornim pojmovima. Autorice će stoga u radu pokušati definirati
najprije odnose s javnostima te najvažnije ciljeve, a potom i etiku općenito te važnost
etike u poslovanju. Etično rezoniranje stručnjaka u odnosima s javnošću balansira
između Biblijskog stava tipa”sve što želite da ljudi čine vama, činite i vi njima” (Matej
7:12) i profesionalne odanosti kompaniji za koju rade. Stoga je bilo potrebno donijeti
pravila, kodove prema kojima će se ravnati stručnjaci odnosa s javnostima, i koji će im
pomoći razriješiti eventualne etičke dileme.
Ključne riječi
odnosi s javnostima; etika; etički kod; etika u poslovanju
Hrčak ID:
44540
URI
Datum izdavanja:
18.12.2009.
Posjeta: 34.751 *