Prethodno priopćenje
Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga
Edo Rajh
Sažetak
Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjernih ljestvica za mjerenje specifčnih elemenata marketinškog miksa usluga: procesa pružanja usluga, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga i zaposlenika. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji, i to procjenom pouzdanosti, konvergentne i diskri-
minantne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijene mjerne ljestvice posjeduju zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike, i to pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, te jednodimenzionalnosti.
Ključne riječi
usluge; marketinški miks; mjerne ljestvice; pouzdanost; valjanost
Hrčak ID:
47933
URI
Datum izdavanja:
10.12.2009.
Posjeta: 6.105 *