Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Uloga menadžmenta u razvoju sportsko-rekreacijskih programa u turizmu

Zlatko Hodak ; TVT d.o.o. Zagreb, Hrvatska
Marina Hodak


Puni tekst: hrvatski doc 325 Kb

str. 224-234

preuzimanja: 4.327

citiraj


Sažetak

Hrvatska se približava članstvu u EU te je izradila „Strateški okvir za razvoj 2006-2013“, dokument koji dokazuje da je turizam prepoznat kao bitan faktor razvoja gospodarstva Republike Hrvatske. To pokazuje da turizam dobiva sve značajnije mjesto u nacionalnom gospodarstvu. Osim strateškog okvira koji je naznačio pravac kretanja gospodarstva bitna je i spoznaja da bez menadžmenta, te naročito znanja i vještina koje trebaju imati menadžeri, nije moguće efikasno upravljati kako poslovnim organizacijama tako i regionalnom upravom i lokalnom samoupravom. Posebno značajnu ulogu imaju znanja i vještine menadžera pa kreativan, inovativan i sposoban menadžer predstavlja ključni faktor koji utječe na stvaranje konkurentskih prednosti organizacije. Kreiranje sportsko-rekreacijskih programa u turizmu zahtjeva kvalitetno planiranje ulaganja u sportske objekte, opremu, rekvizite te stručne kadrove koji će voditi sportsko-rekreacijske programe, sportske animatore te djelatnike koji će održavati objekte i opremu.

Ključne riječi

sport; turizam; menadžment

Hrčak ID:

54811

URI

https://hrcak.srce.hr/54811

Datum izdavanja:

18.3.2010.

Posjeta: 5.485 *