Review article
Masovni mediji – poticaj ili smetnja obiteljskom dijalogu
Tonči Trstenjak
; Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Masovni mediji dio su obiteljskog ozračja i na određeni način svojim postojanjem i porukama djeluju na obitelj i njezine članove, što je dokazana činjenica. Televizija je u tom smislu dobila povlašteno mjesto obiteljskog medija. Obitelj se redovito podvrgava njezinu dnevnom ritmu i međusobnom utjecaju. Koliko to odmaže ili pridonosi obiteljskom dijalogu, kojemu je svrha bliskost među članovima? Autor se priklanja onima koji smatraju da medij nije neko nehomogeno strano tijelo u obitelji, nego je element njezine normalne situacije. Čovjek naravno teži globalnoj komunikaciji i u tom smislu se medijima treba pristupati kao daru koji može doprinositi kvaliteti svekolike komunikacije, pa i obiteljske. O upotrebi medija i njihovim pozitivnim ili negativnim učincima na dijalog odgovorno odlučuju sami članovi obitelji. Ustvari medij jest obitelj. Tako shvaćen pristup medijima može zadovoljiti kognitivne, asiološke, komunikativne, etičke i kulturne potrebe obitelji i svakoga njezinog člana.
Keywords
Hrčak ID:
5820
URI
Publication date:
15.12.2006.
Visits: 4.046 *