Stručni rad
Informiranje i komunikacija, put k uspjehu
Marija Jović
; Fakultet društvenih znanosti dr. Milenko Brkić, Međugorje, Bosna i Hercegovina
Sažetak
U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.
Ključne riječi
potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing
Hrčak ID:
66206
URI
Datum izdavanja:
30.12.2010.
Posjeta: 2.358 *