Stručni rad
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća
Marija Jović
; Fakultet društvenih znanosti dr. Milenko Brkić, Međugorje, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.
Ključne riječi
PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari
Hrčak ID:
66208
URI
Datum izdavanja:
30.12.2010.
Posjeta: 5.016 *