Skip to the main content

Communication Management Review , Vol. 02 No. 02, 2017.

  • Publication date: 28.12.2017.
  • Published on HRČAK: 30.12.2017.

Table of contents

Full text

Editor's Note (page 4-6)

Damir Jugo
Editorial


Rebranding kao elementarni dio korporativnog repozicioniranja i upravljanja ugledom – primjer Addiko banke (page 8-28)

Igor Vukasović, Iva Ančić, Dora Starčević
Original scientific paper


Hrvatsko nazivlje odnosa s javnošću – pregled i smjernice za terminološku regulativu (page 30-53)

Lana Hudeček, Igor Ćutuk
Preliminary communication


Kako (izmišljeni) političari uvjeravaju i manipuliraju svojim gledateljima? Slučaj Kuće od karata (page 74-98)

Irena Sever Globan, Marko Ezgeta
Preliminary communication


Krizni menadžment u hotelskom poslovanju – uvid iz Hrvatske (page 100-118)

Ivana Bilić, Smiljana Pivčević, Ana Čevra
Preliminary communication


Mediji o temi medijske pismenosti u hrvatskom obrazovnom sustavu (page 120-137)

Danijel Labaš, Petra Marinčić
Preliminary communication


Visits: 24.562 *