Skip to the main content

Preliminary communication

ISTRAŽIVANJE IMPLEMENTACIJE INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Marko Paliaga
Željko Strunje


Full text: english pdf 277 Kb

page 107-121

downloads: 2.347

cite


Abstract

Marketing ima važnu ulogu u stvaranju proizvoda i usluga prisutnih na tržištu današnjeg izrazito
dinamičnog i turbulentnog poslovnog okruženja kojeg označava svakodnevna borba za zadržavanje
tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentne prednosti. Za razliku od vanjskog marketinga, unutarnji
marketing je još uvijek nedovoljno istražen i korišten u hrvatskim poduzećima. Interni marketing
uključuje know-how, sposobnoti, alate, metode i tehnike koje se koriste na internom tržištu (unutar
poduzeća) s ciljem ostvarivanja sinergije svih zaposlenih u skladu s temeljnim ciljevima, misijom i
strategijama poduzeća. Ovaj rad je usredotočen na istraživanje karakteristika internog marketinga u
poduzećima prisutnim na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja je odrediti, putem preliminarnog
istraživanja, implementaciju principa i koncepta internog marketinga u Hrvatskoj i njegovu
zastupljenost u hrvatskim poduzećima. Prethodni radovi i iskustva objavljeni u stranim publikacijama
ukazuju na prednosti implementacije ovog koncepta unutar poduzeća uz snažan utjecaj na stvaranje
konkurentne prednosti, osobito u pogledu usluga, zadovoljstva potrošača i odanosti kako klijenata
tako i zaposlenika poduzeća.

Keywords

interni marketing; marketing usluga; zaposlenici; management

Hrčak ID:

67749

URI

https://hrcak.srce.hr/67749

Publication date:

1.3.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 4.023 *