Professional paper
MOGUĆNOSTI UPRAVLJANJA ODNOSIMA S KLIJENTIMA U RAZVOJU MIKROREGIONALNE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU PROJEKTA „VALLIS THERME“
Tomislav Lneniček
orcid.org/0000-0002-6261-2251
; Nove mogućnosti d.o.o. Lipik
Dragica Karaić
orcid.org/0000-0003-2590-7023
; Nove mogućnosti d.o.o. Lipik
Abstract
Cilj ovog rada je prikazati mogućnosti upravljanja odnosima s klijentima u razvoju mikroregionalne turističke destinacije na primjeru projekta „Vallis Therme“ kao pokretača razvoja regionalne prepoznatljive destinacije zasnovane na prirodnim znamenitostima i simbiozi s ostalom turističkom ponudom, zdravstveno rekreativnim turizmom, kulturno – povijesnim spomenicima, tradicijskom baštinom, manifestacijama, agroturizamom, kao jedinstvenog specifičnog prostora. Projekt „Vallis Therme“ je napravljen za potrebe razvoja turizma u mikroregiji D5 koja spaja pet županija Virovitičko-podravsku, Bjelovarsko-bilogorsku, Požeško-slavonsku, Sisačko-moslavačku i Brodsko-posavsku županiju, te je spoj razvojnih mogućnosti u stvaranju privatno-javnog partnerstva koje je neophodno kod razvoja regionalne destinacije. Korištenjem sustava upravljanja odnosima s klijentima povećala bi se konkurentnost same regije u segmentu razvoja turizma, te će se kroz faze razvojne aktivnosti i mogućnosti upravljanja odnosima s klijentima osigurati međunarodna konkurentnost na međunarodnom tržištu među ostalim regionalnim destinacijama. Međunarodna konkurentnost se osigurava kroz različite kanale komunikacije s klijentima i zasnovana je na informatičko komunikacijskim tehnologijama, te je moguće kroz specifične profile klijenata slagati individualne turističke aranžmane prema osobnim interesima klijenata.
Keywords
upravljanje odnosima s klijentima; destinacijski menadžment; konkurentnost
Hrčak ID:
67842
URI
Publication date:
15.12.2010.
Visits: 2.021 *