Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.32728/mo.06.2.2011.07

SURADNIČKO UČENJE I STRATEGIJE PODRŠKE U VRTIĆU

Jurka Lepičnik Vodopivec ; Pedagoška fakulteta, Univerza v Mariboru (Slovenia)


Full text: english pdf 118 Kb

page 81-91

downloads: 5.091

cite


Abstract

U svojem smo radu istražile značajke suradničkog učenja i strategija podrške u vrtiću. Tipično svojstvo aktivnog učenja jest konstantno stvaranje pogodnog okruženja koje potiče učenje. Stimulirajuće okružje jest okružje u kojem prevladavaju pozitivne društvene interakcije i međusobno povjerenje. U takvom okruženju djeca razvijaju socijalne vještine i kompetencije, što znatno utječe na njihov razvoj. Takve uvjete u vrtiću stvaraju odrasli ljudi koji teže prepoznati specifične interese i vještine svakog djeteta, te im pružaju odgovarajući poticaj i inicijativu za suradničko učenje. Odgajatelji podržavaju suradničko učenje djece kroz posebne strategije podrške, npr. uređujući prostor i okružje, uspostavljajući ozračje pozitivne socijalne interakcije, ohrabrujući dječje aktivnosti te razmatrajući njihove interese i inicijative i promišljajući o istima.

Keywords

Suradničko učenje; predškolsko dijete; vrtićke strategije podrške

Hrčak ID:

71280

URI

https://hrcak.srce.hr/71280

Publication date:

10.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 8.373 *