Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.32728/mo.06.3.2011.06

INTERAKTIVNO UČENJE I KOMPETENCIJE UČENIKA U NASTAVI KNJIŽEVNOSTI

Saša Knežević orcid id orcid.org/0000-0003-1321-2873 ; Faculty of Philosophy East Sarajevo (Bosnia and Herzegovina)
Branka Kovačević orcid id orcid.org/0000-0003-3110-1237 ; Faculty of Philosophy East Sarajevo (Bosnia and Herzegovina)


Full text: english pdf 107 Kb

page 83-92

downloads: 8.274

cite


Abstract

Istraživanja su pokazala da u svakodnevnim školskim dešavanjima dominiraju oblici učenja koje karakteriše individualizam i takmičenje. Teško da atmosfera individualizma i takmičenja može uticati na razvijanje i podsticanje kompetencija učenika u nastavi književnosti. Fokus interaktivnog učenja nije samo na kognitivnim kompetencijama na čemu insistira uobičajena nastava nego i na emocionalnim, socijalnim i radno-akcionim kompetencijama. U radu su prezentovani rezultati eksperimentalnog istraživanja uticaja interaktivnog učenja na razvijenost kompetencija učenika u nastavi književnosti. Efekti interaktivnog učenja ispoljavaju se kroz veći stepen razvijenosti kognitivnih,emocionalnih, socijalnih i radno-akcionih kompetencija učenika.

Keywords

interaktivno učenje; kompetencije; učenik; nastava književnosti; čitanje; recepcija

Hrčak ID:

71611

URI

https://hrcak.srce.hr/71611

Publication date:

5.9.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 10.407 *