Contemporary psychology, Vol. 9 No. 1, 2006.
Review article
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
Nina Pavlin-Bernardić
orcid.org/0000-0002-8194-5668
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Abstract
Brojna istraživanja upućuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te model dječjeg odabir i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998).
Keywords
djeca; strategije; aritmetički zadaci; metakognicija
Hrčak ID:
81332
URI
Publication date:
30.6.2006.
Visits: 1.205 *