Skip to the main content

Review article

Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka

Nina Pavlin-Bernardić orcid id orcid.org/0000-0002-8194-5668 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb



Abstract

Brojna istraživanja upućuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te model dječjeg odabir i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998).

Keywords

djeca; strategije; aritmetički zadaci; metakognicija

Hrčak ID:

81332

URI

https://hrcak.srce.hr/81332

Publication date:

30.6.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 1.205 *