Skip to the main content

Professional paper

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA AUTOHTONIH REGIONALNIH PROIZVODA NA REGIONALNI BREND – PRIMJER ISTRE

Ernes Oliva orcid id orcid.org/0009-0007-0734-1499 ; University of Juraj Dobrila, Pula, Croatia
Marko Paliaga orcid id orcid.org/0000-0002-4329-1982 ; University of Juraj Dobrila, Pula, Croatia


Full text: english pdf 247 Kb

page 363-380

downloads: 1.409

cite


Abstract

Razvoj regionalnih brendova postaje sve važniji tijekom proteklih godina. Glavni prepoznatljivi elementi regionalnog marketinga su autohtoni proizvodi. Oni omogućuju regionalnu prepoznatljivost i stvaraju preduvjete za razvoj regionalnih autohtonih brendova. Zahvaljujući razvoju regionalnih brendova autohtonih proizvoda regija čuva svoj identitet, a istovremeno stvara pozitivnu sliku i dojam u očima potrošača. Autohtoni proizvodi garantiraju kvalitetu za potrošače i marketinšku promidžbu za regiju. Stoga, možemo reći da razvoj regionalnih brendova autohtonih proizvoda može i pozitivnu sliku regije napraviti brendom. Preliminarno istraživanje je napravljeno za potrebe ovog rada. Ono upućuje ne samo na određene autohtone proizvode koji su tipični za Istru i koji ju čine prepoznatljivom, već i na njihovu važnost za sliku i identitet regije. Istraživanje je provedeno na uzorku od 181 ispitanika, putem standardiziranog upitnika distribuiranog Facebookom, a specijalizirana baza podataka je formirana posebno za tu svrhu.

Keywords

brendiranje; regionalno brendiranje; autohtoni proizvodi; poljoprivredni proizvodi

Hrčak ID:

83798

URI

https://hrcak.srce.hr/83798

Publication date:

29.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.178 *