Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.06

METODOLOGIJA COOPERATIVE LEARNING (CL) S OSVRTOM NA AKTUALNU SITUACIJU U HRVATSKOJ

Maja Bilić ; Università di Spalato, Facoltà di Lettere e Filosofia (Croatia)


Full text: italian pdf 127 Kb

page 61-74

downloads: 3.103

cite


Abstract

Ovaj rad nastao je kao rezultat iznimnog zanimanja za metodologiju suradničkog učenja odnosno Cooperative Learning (CL) s kojom se autorica susrela za vrijeme Master Itals na Sveučilištu Ca' Foscari (ak.god. 2006/2007). Rad predstavlja CL, osnovne pretpostavke za njegovo funkcioniranje te donosi primjer podučavanja socijalnih vještina koje su neophodne za funkcioniranje CL jer u današnjem svijetu ove vještine ne možemo uzimati zdravo za gotovo. Navode se zatim razlozi za i protiv primjene CL Spencera Kagana, jednog od osnivača metodologije CL. Suradničko učenje još je nedovoljno poznato i rašireno među nastavnicima hrvatskih škola. Prikazana je sadašnja situacija i perspektive, ističući ulogu vodeće organizacije Korak po Korak koja je do sada napravila mnogo u promicanju ove metodologije učenja koja stavlja učenika u centar procesa učenja, a ne ono što se uči.

Keywords

Cooperative Learning (CL); socijalne vještine; škola za budućnost; aktualna situacija i perspektive u Hrvatskoj

Hrčak ID:

87846

URI

https://hrcak.srce.hr/87846

Publication date:

12.9.2012.

Article data in other languages: english italian

Visits: 4.414 *