Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.09

PREDNOSTI KOOPERATIVNOG UČENJA

Daria Dizdarević ; Public Elementary School


Full text: croatian pdf 152 Kb

page 97-114

downloads: 4.936

cite


Abstract

U radu su teoretski razrađene prednosti nastave orijentirane na djelovanje, ciljevi i prednosti kooperativnog učenja u odnosu na tradicionalno učenje, razrađen je značaj kooperativnog učenje za razvoj kognitivnih, socijalnih, emocionalnih i radno-akcionih kompetencija, karakteristike učenja u kooperativnoj nastavi u odnosu na uloge nastavnika, grupe i pojedinca, karakteristike i odnosi učenja u tradicionalnoj i kooperativnoj nastavi i etape u procesu kooperativnog učenja.
Rad je teoretskog tipa. U radu je korištena metoda teoretske analize, a od tehnika – tehnika analize sadržaja.

Keywords

kooperativno učenje; prednosti; kompetencije; etape kooperativnog učenja

Hrčak ID:

87849

URI

https://hrcak.srce.hr/87849

Publication date:

12.9.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 6.991 *