Review article
ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU
Matea Matić
Full text: croatian pdf 274 Kb
page 41-45
downloads: 713
cite
APA 6th Edition
Matić, M. (2012). ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU. Praktični menadžment, 3 (1), 41-45. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/96963
MLA 8th Edition
Matić, Matea. "ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU." Praktični menadžment, vol. 3, no. 1, 2012, pp. 41-45. https://hrcak.srce.hr/index.php/96963. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Matić, Matea. "ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU." Praktični menadžment 3, no. 1 (2012): 41-45. https://hrcak.srce.hr/index.php/96963
Harvard
Matić, M. (2012). 'ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU', Praktični menadžment, 3(1), pp. 41-45. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/96963 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Matić M. ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [cited 2024 November 22];3(1):41-45. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/96963
IEEE
M. Matić, "ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU", Praktični menadžment, vol.3, no. 1, pp. 41-45, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/96963. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
Etičke vrijednosti i pitanja moralnih načela u svim segmentima života potrošača privlače pažnju izazivajući često različite stavove u kupovnim odlukama. Razloge tome možemo tražiti u višeslojnosti ovog koncepta kao i u sociopolitičkim, kulturnim, demografskim čimbenicima. Identificiranje različitih etičkih vjerovanja na kros-kulturnoj razini omogućit će pretpostavljanje kupovnih ponašanja potrošača pojedine zemlje. Naime, potrošači uče iz vlastite kulture te različite kulturne vrijednosti uključuju različita etička vjerovanja koje mogu značajno utjecati na određivanje obrazaca kupovnih ponašanja potrošača. U ovom radu predstavljena je detaljna analiza istraživanja etičkih vjerovanja i stavova u kupovnim odlukama potrošača na kros-kulturnoj razini. Cilj rada je uputiti na važnost, prepoznavanje i identificiranje etičkih vjerovanja na kros-kulturnoj razini u svrhu identificiranja i određivanja kupovnih ponašanja potrošača određene zemlje.
Keywords
etika; kros-kulturno ponašanje potrošača; demografska obilježja
Hrčak ID:
96963
URI
https://hrcak.srce.hr/96963
Publication date:
30.6.2012.
Visits: 1.481
*