Professional paper
OSOBNI MARKETING
Martina Ferenčić
Full text: croatian pdf 347 Kb
page 71-74
downloads: 2.446
cite
APA 6th Edition
Ferenčić, M. (2012). OSOBNI MARKETING. Praktični menadžment, 3 (1), 71-74. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/96968
MLA 8th Edition
Ferenčić, Martina. "OSOBNI MARKETING." Praktični menadžment, vol. 3, no. 1, 2012, pp. 71-74. https://hrcak.srce.hr/index.php/96968. Accessed 27 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Ferenčić, Martina. "OSOBNI MARKETING." Praktični menadžment 3, no. 1 (2012): 71-74. https://hrcak.srce.hr/index.php/96968
Harvard
Ferenčić, M. (2012). 'OSOBNI MARKETING', Praktični menadžment, 3(1), pp. 71-74. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/96968 (Accessed 27 December 2024)
Vancouver
Ferenčić M. OSOBNI MARKETING. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [cited 2024 December 27];3(1):71-74. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/96968
IEEE
M. Ferenčić, "OSOBNI MARKETING", Praktični menadžment, vol.3, no. 1, pp. 71-74, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/96968. [Accessed: 27 December 2024]
Abstract
Marketing kao filozofija, ali i kao način promišljanja o svijetu koji nas okružuje, može se primijeniti na promatranje gotovo svake stvari ili interesa kojima se ljudi svakodnevno bave. Od proizvoda i usluga koje upotrebljavaju, do političkih stranaka, dobrotvornih ustanova ili vjerskih zajednica čiji su članovi. Također, filozofija i procesi marketinga omogućuju promatranje i svake pojedine osobe s marketinškog aspekta. U suvremenom, modernom svijetu ubrzanog životnog ritma, uslijed problema izazvanih trenutnom globalnom gospodarskom krizom, nerijetko se suočavamo s teškoćama u ostvarivanju vlastitih životnih ciljeva, bilo u profesionalnom smislu, bilo nas kao pojedinaca. Promatrajući samog sebe kroz načela marketinga i kreirajući strategiju za brand „JA“ možemo si olakšati postizanje zacrtanih osobnih ciljeva.
Keywords
marketing; osobni marketing; strategija; ostvarivanje ciljeva
Hrčak ID:
96968
URI
https://hrcak.srce.hr/96968
Publication date:
30.6.2012.
Visits: 4.100
*