Meeting abstract
CJELOŽIVOTNO UČENJE
Sonja Vrban
; Pučko otvoreno učilište Zagreb
Sanja Balaži
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Abstract
Sve brže zastarijevanje znanja, vještina i stavova do kojeg dolazi zbog novih znanstvenih otkrića, tehnoloških i drugih promjena, dovelo je do promjena u obrazovanju odraslih u kojem obrazovanje postaje „najbrže rastuća industrija“ u svjetskim razmjerima.
Odrasli su primorani kroz različite načine (formalno, neformalno i informalno) suočiti se s procesima sustavnog i trajnog cjeloživotnog učenja.
Na uzorku od 321 polaznika, primjenjujući tehniku kombiniranog iskustvenog učenja i učenja uz korištenje mentalnih mapa, primjereno starijoj populaciji polaznika sa slabom ili nikakvom mentalnom kondicijom, primijećen je znatan napredak u postizanju rezultata u kraćem vremenskom razdoblju, ali i podizanja samopouzdanja i samopoštovanja.
Edukacija odraslih afirmira i afektivnu komponentu cjeloživotnog učenja
Keywords
Formalno; neformalno; informalno učenje; cjeloživotno učenje; iskustveno učenje; mentalna kondicija
Hrčak ID:
104913
URI
Publication date:
12.12.2011.
Visits: 2.631 *