Review article
Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?
Marko Bešker
; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
U radu se razmatraju problemi nastave političkog obrazovanja s tri aspekta: - sadržajno metodičkih i didaktičkih poteškoća nastave duštvenih znanosti u Hrvatskoj, - kvalitete nastave prema normi ISO 9000, i - provedenog empirijskog istraživanja kvalitete sustava osposobljavanja učenika srednjih škola iz predmeta Politika i gospodarstvo. Izabrane metode u oblikovanju rada omogućile su da se poslije konstatiranja stanja prikažu suvremena svjetska stručna, metodička i didaktička rješenja u ovoj nastavi. Sva ponuđena rješenja i modeli nisu preneseni kao kopija tuđih rješenja, nego su prilagođavana prilikama u kojima se nalazi hrvatsko srednje školstvo. Namjera je da se pokrenu nove snage u hrvatskom školstvu koje će, shvaćajući zbilju u kojoj se nalazimo, iznalaziti nove putove odgoja i obrazovanja, gdje je jedini izlaz u kvaliteti učenja i potpunom zadovoljstvu učenika, roditelja i svih nas. Ovaj pristup ne traži neka neostvariva materijalna sredstva, ali zahtijeva mnogo truda i promjene u politici i načinu rada svih onih koji su izravno ili neizravno vezani za nastavu.
Keywords
Hrčak ID:
105691
URI
Publication date:
18.11.1997.
Visits: 1.276 *