Skip to the main content

Review article

Odgoj identiteta u složenom društvu. Koja je zadaća katoličke škole?

Martha Seïde ; Pontificia Facoltà di Scienze dell’Educazione Auxilium, Rim, Italija


Full text: croatian pdf 737 Kb

page 89-100

downloads: 409

cite


Abstract

Autorica svodi problematiku identiteta na njezin bitni dio, što znači da se odgoj identiteta može poklapati s odgojem kao takvim. U toj perspektivi, smještajući se u područje kršćanske antropologije, u dijalogu s teorijom složenosti francuskog filozofa i sociologa Edgara Morina, predlažu se tri pravca odgojnog djelovanja katoličke škole. Cilj je praćenje mladih koji se razvijaju u otkrivanju istine o osobi. Ujedno im se želi pomoći da otkriju sami sebe te da iznova definiraju i prihvate svoj identitet, u skladu s procesom neprekidnoga vedrog rasta u vrlo složenom okruženju u kojemu žive.

Keywords

identitet; složeno društvo; katolička škola

Hrčak ID:

113072

URI

https://hrcak.srce.hr/113072

Publication date:

24.6.2010.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.516 *