Skip to the main content

Erratum

Doprinos školskog vjeronauka viđenju školskog obrazovanja u Europi

Géry Gevaert ; Zwevegem, Belgija


Full text: croatian pdf 80 Kb

page 114-121

downloads: 308

cite


Abstract

Nakon što je podsjetio na četiri potpornja obrazovanja o kojima govori Unescovo izvješće, autor ukazuje na mjesto, ulogu i cilj katoličkog školskog vjeronauka u današnjoj Europi. To je predmet koji učenicima pomaže da se odgovorno i slobodno susretnu s projektom Isusa Krista, poštujući i učenika kao osobu i pluralnost današnjih životnih i religioznih koncepcija. Učenik je stoga pozvan na dijalog s kršćanskom vjerom te na komunikaciju koja postaje proces osobnog razmišljanja o smislu i o susretu, pri čemu mu pomaže vjeroučitelj koji je i stručnjak, svjedok i moderator. Ukazavši na osnovne značajke školskog vjeronauka i na razliku između školskog vjeronauka i župne kateheze, autor se zalaže za školski vjeronauk koji će i dalje biti školski predmet s jasnim konfesionalnim predznakom.

Keywords

školski vjeronauk u Europi; obrazovanje; škola u Europi

Hrčak ID:

113902

URI

https://hrcak.srce.hr/113902

Publication date:

17.6.2002.

Article data in other languages: german

Visits: 1.084 *