Skip to the main content

Review article

DIFERENCIRANJE MALOPRODAVAČA PUTEM PREMIJSKIH TRGOVAČKIH MARAKA

Katja Vojvodić orcid id orcid.org/0000-0001-7870-1438 ; Sveučilište u Dubrovniku Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mirko Nižić ; Sveučilište u Dubrovniku Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju


Full text: croatian pdf 214 Kb

downloads: 632

cite


Abstract

Problematika trgovačkih (privatnih) maraka zaokuplja znatnu pozornost brojnih istraživača u znanstvenim i stručnim časopisima. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti ulogu i važnost premijskih trgovačkih maraka u dinamičnom maloprodajnom okruženju. U tom se kontekstu naglasak stavlja na razvoj trgovačkih maraka i njihovo evoluiranje od proizvoda niže cijene i kvalitete do proizvoda koji se cijenom i kvalitetom postupno izjednačavaju s proizvodima proizvođačkim maraka. Uvođenjem premijskih trgovačkih maraka maloprodavači ih primarno nastoje diferencirati u odnosu na ostale proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke. U tom se smislu maloprodavači aktivno uključuju u razvoj proizvoda, istraživanje tržišta, dizajn, pakiranje i oglašavanje.

Keywords

trgovačke marke; premijske trgovačke marke; upravljanje premijskim trgovačkim markama

Hrčak ID:

116288

URI

https://hrcak.srce.hr/116288

Publication date:

20.6.2013.

Visits: 1.292 *