Skip to the main content

Preliminary communication

Percepcija studenata o ulozi nastavnog i administrativnog osoblja pri procjeni kvalitete usluga poslovnog obrazovanja

Maja Arslanagić-Kalajdžić orcid id orcid.org/0000-0002-4954-782X ; School of Economics and Business, University of Sarajevo
Selma Kadić-Maglajlić ; School of Economics and Business, University of Sarajevo
Muris Čičić ; School of Economics and Business, University of Sarajevo


Full text: english pdf 186 Kb

versions

page 93-108

downloads: 884

cite


Abstract

U fokusu su ovog rada dimenzije mjerenja koncepta percipirane kvalitete usluga poslovnih škola. Predložena je modificirana SERVQUAL skala za mjerenje očekivane i percipirane kvalitete, pri čemu su zaposlenici poslovnih škola podijeljeni u dvije grupe, tj. nastavnike i administrativno osoblje, te su te dvije grupe i ocijenjene posebno. Tako prilagođeni mjerni instrument predstavlja alat za usporedivu ocjenu kvalitete usluga na poslovnim školama. Empirijski podaci prikupljeni su od studenata preddiplomskog studija u okruženju gospodarstva u razvoju. Ukupno 282 prikupljena odgovora koristila su se za ocjenu predloženog modela i za testiranje razlika između očekivane i percipirane kvalitete usluge poslovnih škola. Rezultati idu u prilog korisnosti predložene adaptirane SERVQUAL skale. Zbog toga ovaj rad doprinosi postojećoj literaturi putem rezultata istraživanja o kvaliteti usluge u obrazovnom kontekstu.

Keywords

kvaliteta usluge; SERVQUAL; visoko obrazovanje; nastavno osoblje; administrativno osoblje

Hrčak ID:

123380

URI

https://hrcak.srce.hr/123380

Publication date:

24.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.812 *