Skip to the main content

Review article

Uloga veličine zemlje u prostornoj ekonomiji: Istraživanje učinaka domaćeg tržišta

Dao-Zhi Zeng orcid id orcid.org/0000-0003-3348-3574 ; Graduate School of Information Sciences Tohoku University,Sendai Miyagi, Japan


Full text: english pdf 3.689 Kb

page 379-403

downloads: 704

cite


Abstract

U radu se istražuje rastuća literatura o učincima domaćeg tržišta (HMEs) u
prostornoj ekonomiji. HME-ovi se koriste da bi se utvrdila uloga veličine zemlje u
konfiguraciji ekonomske aktivnosti. Različiti HME-ovi prikazuju distinktivne
osobine prednosti veličine i izvorno su dobiveni iz različitih modela. Najnovija
istraživanja potvrđuju da su te osobine usko povezane jedna s drugom. Ovim
istraživanjem dobiveni su odgovori na slijedeća pitanja. Jesu li ovi HME-ovi pod
nekim uvjetima ekvivalentni? Jesu li neke od osobina općenitije od drugih? Zašto
se teorijskim i empirijskim istraživanjima dobivaju nedosljedni rezultati?

Keywords

Aglomeracija; učinci domaćeg tržišta; nove teorije trgovine; trgovinske strukture; trgovinska integracija

Hrčak ID:

131552

URI

https://hrcak.srce.hr/131552

Publication date:

22.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.864 *