Professional paper
ODNOSI S JAVNOŠĆU PUTEM INTERNETSKIH STRANICA NA PRIMJERU KRIZNE SITUACIJE U MLIJEČNOJ INDUSTRIJI
A. Puška
orcid.org/0000-0003-3274-0188
; Visoka škola računarstva i poslovnih komunikacija, eMPIRICA Brčko distrikt BiH.
A. Maksimović
orcid.org/0000-0003-4084-0744
; isoka škola računarstva i poslovnih komunikacija, eMPIRICA Brčko distrikt BiH.
Abstract
U svim tvrtkama koje posluju u skladu sa zahtjevima tržišnog gospodarstva, potrebno je maksimalno posvećivanje odno-sa tvrtke sa svim interesnim skupinama. Svaka tvrtka mora posvetiti veliku pažnju odnosima s javnošću. Odnosi s jav-nošću (PR) su najvažniji faktor provođenja društveno odgovornog marketinga.
Pojava nedopuštenoga nivoa aflatoksina u mlijeku izazvalo je krizu u normalnom radu proizvođača mlijeka kako u Re-publici Hrvatskoj tako i u susjednim državama. Ovaj rad istražuje kako su PR reagirali putem službenih izvješća na svo-jim internetskim stranicama povodom ove krize. U ovom radu će se obuhvatiti vodeći proizvođači mlijeka i mliječnih prerađevina u Republici Hrvatskoj.
Keywords
PR; aflatoksin; kriza; mlijeko; mliječna industrija
Hrčak ID:
134959
URI
Publication date:
26.6.2014.
Visits: 1.683 *