Skip to the main content

Professional paper

PRAVCI RAZVOJA PRODAJNIH KANALA OSIGURANJA U HRVATSKOJ I EUROPSKOJ UNIJI

Miro Stipić ; Veleučilište ,,Marko Marulić'' u Kninu


Full text: croatian pdf 235 Kb

page 113-118

downloads: 1.264

cite


Abstract

Pristupanje Republike Hrvatske Europskoj uniji omogućilo je liberalniji pristup ulasku mnogih osiguratelja iz Unije na hrvatsko osigurateljno tržište. Naravno, omogućen je i obrnuti proces. Najbolji test marketinške orijentacije hrvatskih društava za osiguranje u prvoj godini u Uniji su činjenice u kojoj su mjeri društva zatečena dolaskom konkurenata iz Unije, jesu li im spremna parirati kako postojećim tako i novim vrstama osiguranja, ali i prodajnih kanala. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji će u ovoj situaciji nastaviti uspješno poslovati, znači ugovarati što više vrsta životnih i neživotnih osiguranja te promptno rješavati i isplaćivati osigurnine u obliku svota osiguranja i naknada šteta. Ovaj rad analizira dileme među teoretičarima i praktičarima o mogućim pravcima razvoja klasičnih i alternativnih prodajnih kanala osiguranja u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji.

Keywords

Osiguranje. Prodajni kanali. Republika Hrvatska. Europska unija

Hrčak ID:

134962

URI

https://hrcak.srce.hr/134962

Publication date:

26.6.2014.

Visits: 2.117 *