Review article
NAKON DIGITALNE TEHNOLOGIJE: IZAZOVI ZA UČITELJE I TRENERE UČITELJA
Charlot Cassar
; St. Margaret College Zabbar Primary School B Zabbar, Malta
Abstract
Digitalne tehnologije stvaraju izazove za učitelje, trenere učitelja i njihov profesionalni razvoj.
Rad promatra trenutnu situaciju koja se odnosi na digitalne tehnologije u malteškim školama. Temeljeći se na iskustvima, postavlja digitalne tehnologije u školama u širi društveni kontekst, zagovarajući činjenicu da je stvarni izazov osiguranja „dobrog obrazovanja“ mnogo više od digitalne tehnologije.
Rad zagovara promjene pardigme s naglaskom na proces učenja tijekom poučavanja.
Nakon toga u radu je predstavljen Pestalozzi Programme i europski modul obrazovanja učitelja „Poštovanje- odgovorni stavovi i ponašanje u virtualnom društvenom prostoru“ kao studija slučaja profesionalnog usavršavanja učitelja.
Keywords
Pestalozzi programme; profesionalno usavršavanje; poštovanje; usavršavanje učitelja; transferzalni stavovi; vještine i znanja (TASK)
Hrčak ID:
139161
URI
Publication date:
5.6.2014.
Visits: 2.069 *