Skip to the main content

Professional paper

PROMJENE U PROMOCIJSKOM MIKSU PROMJENOM ORGANIZACIJSKE STRUKTURE NA PRIMJERU DIVIZIJE ZA CIGLU I CRIJEP NEXE GRUPE

Vesna Vučemilović orcid id orcid.org/0000-0001-5346-5029


Full text: croatian pdf 160 Kb

page 141-146

downloads: 1.376

cite


Abstract

Komunikacija s potrošačima i širom društvenom zajednicom se uspostavlja kroz skup aktivnosti koje objedinjava promocijski miks, a dijelimo ih na oglašavanje, unapređenje prodaje, publicitet, odnose s javnošću i osobnu prodaju. Svrha ovog rada je ukazati na promjene koje donosi novi organizacijski model, u ovom slučaju divizijska organizacija, pri definiranju promocijskog miksa na primjeru pet tvrtki u tri različite države koje se bave proizvodnjom cigle i crijepa. Teorijski dio se bavi pojmovnim određenjem promocijskog miksa te sastavnih dijelova istog. Praktični dio rada se odnosi na diviziju za ciglu i crijep Nexe Grupe i specifičnosti uslijed usvajanja nove organizacije koje određuju način na koji se definiraju aktivnosti vezane uz sastavnice promocijskog miksa. U radu se naglašavaju važnosti novog organizacijskog modela pri kreiranju kako ukupne komunikacijske strategije tako i pojedinačnih elemenata promocijskog miksa.

Keywords

promocijski miks; divizijska organizacija; crijep; cigla

Hrčak ID:

144041

URI

https://hrcak.srce.hr/144041

Publication date:

30.6.2015.

Visits: 2.200 *