Preliminary communication
Postmoderno reklamiranje i potrošačko društvo: paradoks
John Fox
; Faculty of Hotel Management, Opatija, Croati
Abstract
Sa ciljem boljeg razumijevanja postmodernog reklamiranja i rješavanja krajnje zagonetke potrošačkog društva o tome kako individualci odbacuju potrošačke artikle koji zadovoljavaju njihove potrebe, ovaj rad uspoređuje terminologiju iz potrošačkog ponašanja sa Lizijasovom tezom o ljubavi iz Platonovog Fedrusa. Iz ove usporedbe proizlazi očita sličnost kao rezultat paradoksa zahvalnosti fizičke želje. Naše razmatranje pokazuje da je suvremeno potrošačko društvo naprosto čovjekov osvrt prema prapočetku - prema iskonskim iskustvima. Razumijevajući kako se sa taj fenomen odigrava u suvremenom životu riješimo zagonetku potrošačkog društva.
Keywords
postmoderno oglašavanje; zagonetka konzumerizma
Hrčak ID:
154426
URI
Publication date:
31.12.1998.
Visits: 2.189 *