Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17559/TV-20140708162601

Standardizacija bar kodova sa stvaranjem nove tipizacije bar koda

Filip Cvitić ; Faculty of Graphic Arts, Department for Graphic Design and Image Processing, Getaldićeva 2, 10 000 Zagreb, Croatia
Mario-Osvin Pavčević ; University of Zagreb, Faculty of electrical engineering and computing, Department of applied mathematics, Unska 3, 10 000 Zagreb, Croatia
Jesenka Pibernik ; Faculty of Graphic Arts, Department for Graphic Design and Image Processing, Getaldićeva 2, 10 000 Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 2.902 Kb

page 511-518

downloads: 533

cite

Full text: english pdf 2.902 Kb

page 511-518

downloads: 706

cite


Abstract

Ovaj članak predlaže novu tipizaciju bar koda koja pojednostavljuje korištenje bilo kojeg dvodimenzionalnog matričnog bar koda na tržištu iz perspektive korisnika, istovremeno poštujući pravila svakog od njih. Predlaganjem nove tipizacije postojeći funkcijski uzorci su prebačeni u digitalni prostor i dodatni su dijelovi ugrađeni. Dodavanjem dijela koji se zove obrub (the rim), bilo koji 2D matrični bar kod može imati iste funkcijske uzorke i biti prepoznatljiv korisniku, što omogućuje standardizaciju bar koda. Prateći korake u ovom članku, za svaki 2D matrični bar kod, obrub se može precizno izračunati. Nova tipizacija također može imati dva različita bar koda u isto vrijeme implementiranjem maski koje mogu transformirati bitove kako bi se formirao željeni grafiči uzorak. Ovim se istraživanjem pridonosi cijelokupnoj standardizaciji 2D matričnih bar kodova što će omogućiti korisnicima identificiranje bilo kojeg tipa 2D matričnog bar koda na isti način kao i druge 2D matrične bar kod tipizacije. Ovom metodom moguće je stvoriti jednostavnije bar kodove za korisnika.

Keywords

2D bar kod; ispravljanje pogrešaka; kamera pametnog telefona; QR kod; standardizacija bar koda; tipizacija

Hrčak ID:

156845

URI

https://hrcak.srce.hr/156845

Publication date:

27.4.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.688 *