Skip to the main content

Preliminary communication

DIJAGNOSTICIRANJE PODUZETNIČKE KLIME – PRIMJER PODUZEĆA U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI

Bojan Morić Milovanović orcid id orcid.org/0000-0001-7676-6983 ; DIU LIBERTAS Međunarodno sveučilište
Karla Kunst ; PharmaSwiss d.o.o.
Stjepan Srhoj orcid id orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; Regionalni centar za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje jugoistočne Europe (SEECEL)


Full text: croatian pdf 364 Kb

page 73-104

downloads: 1.783

cite


Abstract

Poduzetnička klima predstavlja kompleksan fenomen koji je rezultat kontinuirane interakcije vanjskog i unutarnjeg okruženja poduzeća, a sastoji se od pet temeljnih odrednica: menadžerska potpora poduzetničkim aktivnostima, autonomija menadžmenta u smislu iniciranja i provođenja poduzetničkih aktivnosti, dostupnost vremena za razvoj inovacija, optimalan sustav materijalnog i nematerijalnog nagrađivanja te organizacijska ograničenja. Poduzetničku klimu moguće je procijeniti uz pomoć Alata za dijagnosticiranje poduzetničke klime (CEAI) koji strateškom menadžmentu omogućuje stjecanje kvalitetnog uvida o razini poduzetničkog okruženja na temelju kojeg može kreirati buduće smjernice razvoja poslovanja. Primjenom metode poslovnog slučaja, svrha ovog rada je analizirati poduzetničku klimu u farmaceutskom poduzeću PharmaSwiss d.o.o. Zagreb. U radu je, uz pregled literature, predstavljena primjena alata za dijagnosticiranje razine poduzetničke klime, s time da je diskusija obogaćena primjerima koji su identificirani kroz dubinske intervjue sa zaposlenicima poduzeća.

Keywords

poduzetnička klima; korporativno poduzetništvo; farmaceutska industrija; Hrvatska

Hrčak ID:

160047

URI

https://hrcak.srce.hr/160047

Publication date:

17.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 3.981 *