Skip to the main content

Professional paper

FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI

Ivana Plazibat ; Sveučilište u Splitu
Toni Šušak ; Sveučilište u Splitu


Full text: croatian pdf 346 Kb

page 303-318

downloads: 4.845

cite


Abstract

Lojalnost kupaca je koncept koji privlači sve više pažnje u današnjem poslovnom svijetu. Odani kupci kupuju češće, troše više i najčešće postaju glasnogovornicima tvrtke marketingom „od usta do usta“. Stoga maloprodajai danas teži pronalaženju što učinkovitijeg načina poboljšanja lojalnosti kupaca. Osnovno pitanje postaje „što možemo učiniti da pridobijemo nove i zadržimo stare kupce?“. Odnos maloprodavač-kupac je ključ uspjeha, a jedan od načina da se on razvije su programi lojalnosti kupaca. Ovaj rad analizira uspijevaju li programi lojalnosti stvoriti i izgraditi odanost kupaca te jesu li odani kupci dovoljno vrijedni za ulaganje resursa u programe lojalnosti. Također će se obratiti pozornost na to kako ti programi utječu na druge aspekte poslovanja poduzeća kroz prikupljanje važnih informacija o željama i navikama kupaca. Pokušat će se odgovoriti na pitanje mogu li programi lojalnosti pomoći maloprodavačima pri stvaranju novih kupaca, novih prodajnih koncepata ili novog pristupa odnosu s kupcima.

Keywords

Programi lojalnosti; lojalnost kupaca; učinak programa lojalnosti

Hrčak ID:

160070

URI

https://hrcak.srce.hr/160070

Publication date:

17.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 6.937 *