Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.14256/JCE.1249.2015

Utjecaj primjene metode ograničenja brzine na sigurnost autocesta

Mostafa Adresi
Ali Mohammad Baghalishahi
Maryam Zeini
Abolfazl Khishdari


Full text: croatian pdf 456 Kb

page 705-713

downloads: 473

cite

Full text: english pdf 443 Kb

page 705-713

downloads: 344

cite


Abstract

U radu su prikazani rezultati ispitivanja primjene različitih metoda ograničenja brzine: jednolike, diferencijalne i metode pojedinačnog prometnog traka. Rezultati pokazuju da metoda LBSL ima 20 % bolje rezultate od ostalih metoda s obzirom na kriterij sigurnosti, no za kriterij prometne učinkovitosti rezultati su 16 % slabiji od rezultata ostalih metoda. Štoviše, rezultati pokazuju da su zbog smanjenja dopuštene brzine sa 130 km/h na 100 km/h, prometni pokazatelji lošiji za 19 %, no sigurnost autoceste je povećana 20 %.

Keywords

sigurnost autocesta; cestovna mreža; učinkovitost; simulacija; VISSIM; SSAM

Hrčak ID:

168015

URI

https://hrcak.srce.hr/168015

Publication date:

26.10.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.738 *