Polytechnic and design, Vol. 4 No. 4, 2016.
Original scientific paper
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-4-02
STUDENTSKA SAMOPROCJENA KOMPETENCIJA RAZVIJENIH TIJEKOM PREZENTACIJA SEMINARA NA ONLINE PROGRAMU
Andrej Raspor
; DOBA Faculty of Applied Business and Social studies Maribor, Slovenia
Jasenka Gojšić
; DOBA Faculty of Applied Business and Social studies Maribor, Slovenia
Tomislav Rozman
; DOBA Faculty of Applied Business and Social studies Maribor, Slovenia
Abstract
Svrha ovog rada je prikazati rezultate samoevaluacije studenata, u kojoj su studenti evaluirali razvoj svojih prezentacijskih kompetencija na kolegijima ljudski resursi i organizacijska dinamika, održanim na online specijalističkom programu Međunarodni menadžment na DOBA Fakultetu. Procijenjena je video pedagogija tih kolegija i propitan njen utjecaj na razvoj kompetencija.
Glavno istraživačko pitanje je koji vidovi prezentacijskih kompetencija studenti razvijaju prezentirajući, sudjelujući i diskutirajući tijekom online prezentiranja, a prema vlastitim procjenama. Metodom samoprocjene propituju su stečene prezentacijske kompetencije u virtualnom obrazovnom okruženju. Upitnik je bio poslan svim studentima koji su sudjelovali na navedenim kolegijima tijekom dvije akademske godine. Studenti su ocjenjivali svoje stečene vještine na 7 stupanjskoj Likertovoj skali. Rezultati su potvrdili hipotezu da su studenti stekli online prezentacijske kompetencije i povećali svoj samopouzdanje.
Dizajneri obrazovnog sadržaja dobili su povratnu informaciju o suradničkom alatu, organizaciji kolegija i originalnom cilju da razviju prezentacijske vještine u virtualnoj učionici. Poboljšanje korištenih vježbi, konkretno uputa, dizajna i povratnih informacija, provest će se iduće akademske godine.
Keywords
Online prezentacijske kompetencije; Kombinirano online učenje; Iskustveno učenje; Učenje kroz praksu; Samoprocjena
Hrčak ID:
174817
URI
Publication date:
29.12.2016.
Visits: 1.655 *