Professional paper
Učenje njemačkoga jezika u grupi studenata početnika i nastavljača na Međimurskom veleučilištu u Čakovcu
Tihana Flegar
Martina Sobočan
orcid.org/0000-0002-8588-5316
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Abstract
Predmet ovog istraživanja jesu stavovi studenata o nastavi njemačkoga jezika kao drugoga stranoag jezika, tj. kolegija Njemački jezik – obvezni izbornikolegij na Međimurskom veleučilištu u Čakovcu. Svrha istraživanja jest uvid u mišljenje studenata o radu i njihovom stavu prema organizaciji rada na kolegiju te pronalazak rješenja za poboljšanje. Grupu studenata koji su polaznici kolegija čine studenti koji uopće njemački jezik nisu učili i studenti koji su ga učili u rasponu od 1 do 12 godina. Provedena je anonimna anketa među studentima, čiji su rezultati pokazali da postoji određeno nezadovoljstvo radom u grupi studenata različitih razina znanja, no veći broj studenata je svjestan prednosti rada u takvoj grupi. Dobiveni podatci pomoći će i u poboljšanju metoda korištenih na nastavi.
Keywords
kolegij njemačkoga jezika; njemački jezik; početnici; nastavljači; stavovi
Hrčak ID:
182936
URI
Publication date:
12.6.2017.
Visits: 1.147 *