Professional paper
Fenomenologija nove osjećajnosti - marketing i prostor u novom ogledalu
Zoran Gudović
orcid.org/0000-0002-8071-4817
; Visoka škola strukovnih studija za vaspitače i poslovne informatičare SIRMIJUM Zmaj, Sremska Mitrovica, Srbija
Abstract
Autor je u radu na principima etnometodološke sociološke i moderne antropološke analize predstavio težnje hiperpotrošačkoga životnoga stila sa svim vezama s komunikacijskom osjećajnošću unutar različitih egzistencijalnih oblasti. Kapitalističke forme zasnovane na konvencionalizmu i tradicionalnom megalomanskom duhu ustupile su mjesto prozaičnim formama koje definiraju prostor s njegove senzualne strane i ugodnih emocija. Uprkos činjenici da su moduli individualnog izbora životnih realizacija izvan pune kompatibilnosti s postavkama društvene racionalnosti, autor je težnje predstavio kao novu osjećajnost koja izražava više razine humanoga života. Riječju, autor je ukazao na preobrazbu društvenog načina života koji je kompatibilan s formiranjem nove osjećajnosti. Iz ovog ugla, u radu se ne razmatra samo složeno pitanje marketinga i humanosti, već se razmatraju moduli nove osjećajnosti kao relativno novi megatrendovi suvremenoga civilizacijskoga razvoja.
Keywords
Nova osjećajnost; marketing; ugodnost; komfor; hedonistički grad; stilovi življenja
Hrčak ID:
182937
URI
Publication date:
12.6.2017.
Visits: 1.137 *