Skip to the main content

Original scientific paper

Rumunjsko tržište farmera. Pristup putem modela Logit Multinomial

Cristian Dragoş ; Faculty of Economics, Babeş-Bolyai University of Cluj Napoca, Cluj Napoca, Romania
Vincenţiu Vereş ; Faculty of Economics, Babeş-Bolyai University of Cluj Napoca, Cluj Napoca, Romania


Full text: english pdf 437 Kb

page 291-308

downloads: 1.765

cite


Abstract

Ovaj članak analizira stanje tržišta farmera u Rumunjskoj i stav o glavnim suparnicima: specijalizirane trgovine i supermarketi. Koristi se logit model kako bi se procijenilo one karakteristike potrošača koje određuju njihovu sklonost prema određenom obliku komercijalizacije svježih poljoprivrednih proizvoda. Rezultati modela pokazuju da tržište farmera može zadržati jedan relativno stabilan segment potrošača jer je bolji od ostalih konkurenata po: cijeni, po zemljopisnom položaju bliži je potrošačima, po svježini i raznolikosti proizvoda.

Keywords

Poljoprivredni proizvodi; tržište farmera; Rumunjska; logit multi- multinomial

Hrčak ID:

18233

URI

https://hrcak.srce.hr/18233

Publication date:

21.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.909 *