Original scientific paper
Rumunjsko tržište farmera. Pristup putem modela Logit Multinomial
Cristian Dragoş
; Faculty of Economics, Babeş-Bolyai University of Cluj Napoca, Cluj Napoca, Romania
Vincenţiu Vereş
; Faculty of Economics, Babeş-Bolyai University of Cluj Napoca, Cluj Napoca, Romania
Abstract
Ovaj članak analizira stanje tržišta farmera u Rumunjskoj i stav o glavnim suparnicima: specijalizirane trgovine i supermarketi. Koristi se logit model kako bi se procijenilo one karakteristike potrošača koje određuju njihovu sklonost prema određenom obliku komercijalizacije svježih poljoprivrednih proizvoda. Rezultati modela pokazuju da tržište farmera može zadržati jedan relativno stabilan segment potrošača jer je bolji od ostalih konkurenata po: cijeni, po zemljopisnom položaju bliži je potrošačima, po svježini i raznolikosti proizvoda.
Keywords
Poljoprivredni proizvodi; tržište farmera; Rumunjska; logit multi- multinomial
Hrčak ID:
18233
URI
Publication date:
21.12.2007.
Visits: 2.909 *