Skip to the main content

Preliminary communication

POSLOVNE STRATEGIJE TVRTKE

Frano Ljubić ; Ekonomski fakultet Mostar


Full text: croatian pdf 19.020 Kb

page 17-35

downloads: 411

cite


Abstract

S teorijskog stajališta, postoji gotovo neograničen broj mogućnosti (varijanti) angažiranja tvrtke na tržištu. Za koju će se inačicu tvrtka odlučiti, ovisi o ciljevima koje želi postići, o njezinim mogućnostima i mogućnostima tržišta na kojem (ili na kojima) namjerava ostvariti planirane ciljeve. Za utvrđivanje ciljeva tržišnog nastupa i njihovu provedbu, potreban je strateški pristup, strateško planiranje i znanstveni pristup odabiru odgovarajuće strategije tržišnog nastupa.

Keywords

strategija; taktika; strateško i operativno planiranje; generičke strategije; karakter gospodarske grane; karakter tvrtke; razlikovna prednost tvrtke

Hrčak ID:

221983

URI

https://hrcak.srce.hr/221983

Publication date:

7.6.1994.

Visits: 1.343 *