Review article
KONCEPT TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE
Edo Rajh
; Ekonomski institut, Zagreb
Abstract
U radu se daje pregled osnovnih elemenata koncepta tržišne vrijednosti marke. Započinje se analizom postojećih definicija njezine tržišne vrijednosti, te se na temelju analiziranoga daje prijedlog definicije koja obuhvaća bitne aspekte ovog pojma. Definicija glasi: tržišna vrijednost marke je razlika u percepciji potrošača između markom označene i neoznačene verzije istog proizvoda. Nastavlja se s analizom postojećih modela tržišne vrijednosti marke. Analiziraju se elementi pojedinih modela i njihovi međusobni odnosi. Rad završava zaključkom u kojemu se rezimiraju analizirani elementi ovog koncepta u obliku prijedloga modela tržišne vrijednosti marke.
Keywords
marka; tržišna vrijednost marke
Hrčak ID:
222671
URI
Publication date:
11.12.2001.
Visits: 2.246 *