Skip to the main content

Preliminary communication

STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU

Vesna Vrtiprah orcid id orcid.org/0000-0003-0137-4007 ; Sveučilište u Dubrovniku
Ivona Vrdoljak Raguž orcid id orcid.org/0000-0002-3237-4694 ; Sveučilište u Dubrovniku
Tonći Svilokos orcid id orcid.org/0000-0003-4159-7918 ; Sveučilište u Dubrovniku


Full text: croatian pdf 697 Kb

page 25-48

downloads: 833

cite


Abstract

U radu se istražuju trendovi u kretanju turizma na europskom tržištu, utjecaj globalizacijskih procesa na hrvatski turizam i mogućnosti razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije. Anketnim istraživanjem eksperata potvrđeno je da je za budući razvoj hrvatskog turizma u danim uvjetima prijeko potrebna modifikacija proizvoda i tržišta jer je danas na europsko turističko tržište moguće ući ravnopravno samo ako se tom istom prostoru strateški ponude novi sadržaji kojima se on sam obogaćuje. Hrvatska mora tržištu ponuditi raznovrstan proizvod koji će zadovoljiti zahtjeve različitih tržišnih segmenata i, polazeći od vlastitih specifičnosti, tržištu prilaziti selektivno. Za uspješno uključivanje Hrvatske u europske globalizacijske procese mora se diverzificirati ponuda, povisiti kvaliteta ponude i razviti selektivni oblici turizma, jer se turističko tržište diferenciralo poštujući zahtjeve tržišnih segmenata, europski način života i običaje.

Keywords

globalizacija; europsko turističko tržište; Europska unija; hrvatski turizam

Hrčak ID:

222775

URI

https://hrcak.srce.hr/222775

Publication date:

2.6.2005.

Visits: 1.631 *