Skip to the main content

Professional paper

STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE

Rrenata Ruić ; Gimazija Franje Petrića, Zadar


Full text: croatian pdf 283 Kb

page 49-61

downloads: 1.835

cite


Abstract

Zadatak ovoga istraživanja bio je utvrditi stavove i mišljenja gimnazijskih učenika te njihov doživljaj grupnoga rada u nastavi kemije. Anketirano je 470 učenika prirodoslovne, opće i jezične gimnazije u Zadru, nakon što je dio njih (N=395) u prvom polugodištu školske godine 2004./2005. proveo nastavu kemije u grupnome radu. Odgovori učenika koji su proveli nastavu u grupnome radu uspoređivani su s odgovorima učenika koji nemaju iskustvo grupnoga rada (N=75). Rezultati pokazuju da je grupni rad privlačniji učenicima od frontalnoga rada, a pri tomu nemaju osjećaj da su manje naučili u grupnome radu.

Keywords

grupni rad; nastava kemije; suradničko učenje; frontalni rad; aktivno znanje; kvaliteta znanja

Hrčak ID:

20874

URI

https://hrcak.srce.hr/20874

Publication date:

26.11.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.861 *