Skip to the main content

Original scientific paper

Implementacija marketinga društvenih djelatnosti

Marcel Meler ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 442 Kb

page 203-208

downloads: 429

cite


Abstract

Društveni marketing se sastoji od marketinga društvenih djelatnosti i ostalih područja društvenog marketinga, odnosno socijalnog marketinga (marketinga dobrotvornih i društveno korisnih akcija i organizacija), političkog marketinga, marketinga vjerskih institucija, marketinga ideja i osobnog marketing. Upravljanje marketingom društvenih djelatnosti se također, kao i u poslovnom marketingu, sastoji od planiranja, provedbe i kontrole. U radu se stoga navode temeljna načela planiranja, organizacije, provedbe i kontrole marketinga u subjektima društvenih djelatnosti.

Keywords

marketing društvenih djelatnosti; društveni marketing; socijalni marketing; politički marketing

Hrčak ID:

227983

URI

https://hrcak.srce.hr/227983

Publication date:

2.5.1994.

Visits: 1.051 *