Skip to the main content

Review article

Oblikovanje veletrgovinskih poduzeća u tržišnoj privredi

Zdenko Segetlija ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 742 Kb

page 237-246

downloads: 672

cite


Abstract

U radu se analiziraju pristupi izučavanju razvoja trgovine na veliko u našim dosadašnjim uvjetima i u uvjetima tržišnog gospodarstva. Tu se posebno razmatra poduzetničko— pogonski pristup oblikovanju veletrgovinskih poduzeća, te se daju definicija i različite klasifikacije vleletrgovinskih poduzeća. Ukratko se iznose i karakteristike veletrgovinskih organizacija i veletrgovinskih poduzeća u našim uvjetima, te se zaključno daje nekoliko naznaka o budućim potrebnim i mogućim oblicima veletrgovinskih poduzeća u nas, s obzirom na nov društveno — gospodarski sistem koji se izgrađuje.

Keywords

trgovina; trgovina na veliko; veletrgovinska poduzeća; tržišna privreda

Hrčak ID:

228251

URI

https://hrcak.srce.hr/228251

Publication date:

2.12.1991.

Visits: 1.220 *