Professional paper
Politika proizvoda u funkciji optimalizacije obrtnih sredstava
Josip Budimir
; "Saponia", Osijek, Hrvatska
Zlatko Wedral
; "Saponia", Osijek, Hrvatska
Abstract
Kvantificiranje budućeg razvoja je konstantan problem marketinga i potencijalnim rastom realizacije, moguće je misaono pretvoriti tekuće izdatke u oblik investicijskih ulaganja. Imajući u vidu sve probleme koji se pojavljuju u uvjetima poslovanja na jugoslavenskom tržištu u radu se iznosi mišljenje da je vezivanjem budućeg razvoja (ulaganje u nove proizvode i tehnologiju) za pozitivne efekte postojećeg proizvodnog programa, moguće načiniti čvrstu sponu između marketinških aktivnosti i porasta akumulacije. Jedino na taj način obrtna sredstva neophodna za financiranje marketinških aktivnosti mogu poprimiti duboko u psihi svakog pojedinca isključivi oblik neophodnih sredstava s trajnim izvorima.
Keywords
marketing; politika proizvoda; obrtna sredstva; optimalizacija
Hrčak ID:
229048
URI
Publication date:
1.9.1988.
Visits: 753 *